مشاوره کسب و کار

روانشناسی فروش

مشاوره کسب و کار

۱,۳۹۹ بازديد

ترفند فروشگاه های بزرگ که باعث فروش بیشتر می شود

ترفند فروشگاه های بزرگ که باعث فروش بیشتر می شود هنگام خریدهای زیاد و کلی مثلا خرید شب عید یا تعطیلات آخرهفته، مراقب استراتژی و ترفند روانشناسی فروشنده‌ ها باشید. معمولا فروشنده ها سعی میکنند شما را به ولخرجی وادارند و برای اینکه در دام آنهانیفتید ب..

بازاریابی عصبی چیست؟

بازاریابی عصبی چیست؟ (Neuromarketing) بازاریابی عصبی اخیرا مورد توجه فراوانی قرار گرفته است. این علم جدید تلفیق دو علم بازاریابی و عصب‌شناسی است. بازاریابی عصبی درک عملکرد مغز بدون وارد شدن در جزئیات پیچیده آن است تا از آن برای بهبود عملیات بازاریاب..

میلیاردرها چگونه فکر می کنند؟

میلیاردرها چگونه میلیاردر شده اند و چگونه فکر می کنند؟ اغلب انسان‌ها فکر می‌کنند که زندگی راحت و بی‌دردسر بهترین زندگی است و نام آن را آرامش می‌گذارند! غافل از اینکه آن‌ها تصوّر غلطی از آرامش دارند. آرامش در ذهن است؛ خواه مسئله‌ای داشته باشیم، خواه..

به این 7 دلیل شما میلیونر نیستید!

اگر میلیونر نیستید امیدتان را برای اینکه روزی تبدیل به یک میلیونر شوید از دست ندهید. موانع موجود برای میلیونر بودنتان را یادداشت کنید و آنها را کنار بزنید، حتی افراد معمولی هم می­توانند با ایجاد تغییر درآمد میلیونی کسب کنند. (بیشتر…)

مهم ترین سرمایه گذاری زندگی من

مهم ترین سرمایه زندگی من، تلاش برای تقویت باورهای قدرتمند کننده ای است که از طریق درک بهتر قوانین جهان و تلاش ذهنی بیشتر، برای کنترل ذهنم، ساخته ام. باورهایی که کنترل تمام اتفاقات زندگی ام را در دست خودم قرار داده است. در حالیکه کنترل زندگی اکثر آد..

فرق بین فروشنده حرفه‌ای و آماتور

 فرق بین فروشنده حرفه‌ای و آماتور 1) آماتور کاتالوگ می‌دهد حرفه‌ای نمونه محصول و اینکه احساسش را بیان می‌کند 2) آماتور می‌گوید چی بفروشم (بیشتر…)

تفاوت‌های میلیونی بین ثروتمندان و فقرا

تفاوت‌های میلیونی بین ثروتمندان و فقرا در آینده‌ای نزدیک جهان سه‌طبقه‌ای به جهان دوطبقه‌ای تبدیل خواهد شد ولازم است که ما از همین حالا به فکرآینده باشیم تا قبل از حذف‌ شدن جایگاه‌هایمان، جایگاه بهتری به دست بیاوریم. در وضعیت فعلی، انسان‌ها به سه گرو..

بگذارید مشتری طعم محصول شما را بچشد

اگر امکانش برای شما وجود دارد، بگذارید مشتری طعم محصول یا خدمات شما را بچشد! وقتی محصول A شما در دستتان است، مشتری حس چندان خوبی نسبت به محصول A ندارد. اما وقتی آن را به مدت محدود استفاده می کند، محصول فقط A نامیده نمی شود. بلکه محصول A آن مشتری است!..
افراد شایسته و با استعداد فراوانی در جهان وجود دارند؛ اما به دلیل فقدان مربی یا راهنمایی دلسوز و کاربلد، این سرمایه ­های ارزشمند انسانی عقیم مانده و از بین می­روند؛ حتی در حالت بدتر، آنها در مسیری نادرست به کارگرفته می ­شوند! اما این نیروی قدرتمند ..

ذهن ثروتمند داشته باشیم

ذهن ما تحت تاثیر ذهن کسانى ست که بیشترین رابطه را با آن ها داریم و پیام هاى مغزى ما به هم مخابره مى شوند. از کسانى اثر بگیریم که ذهنى ثروتمند و زیبا بین دارند. تا سهم ما ازجهان زیبایى و ثروت باشد. شما می توانید فقر یا ثروت را انتخاب کنید. ببینید کد..

باورهای درونی جذب کننده پول و ثروت

ثروتمندان چه کسانی هستند؟! از میان 100 نفر از ثروتمندترین افراد حال حاضر دنیا، 27 نفر ثروت خود را به ارث برده‌اند، 36 نفر در خانواده فقیری به دنیا آمده‌اند، 18 نفر هیچ مدرک دانشگاهی‌ای نداشتند، 8 نفر از این میلیاردرهای کارآفرین در هر دو این دسته‌..

چگونه یک میلیونر شویم؟

میلیونرها هم مثل سایر انسان‌ها “فردیت” خود را دارند. اما آیا می‌توان در بین آن‌ها نکات مشترکی هم یافت؟ مثل عادات مشابهی که الگوی زندگی‌شان باشد؟ اصولا این میلیونرها که به افراد خودساخته شهره‌اند، چگونه انسان‌هایی هستند و چه ویژگی‌هایی دارند؟ ناپلئو..

طرح سوالاتی برای افزایش فروش محصولات

چطور سوالات با ارزشی جهت افزایش فروش محصولات طراحی کنیم؟ برای طرح سوال های باارزش تر ابتدا باید بدانید مشتری شما برای چه چیزهایی ارزش قائل است یا چه چیزهایی برای او ارزشمند است و سپس سوال هایی را مطرح کنید که خواسته‌های او را دربر بگیردو با ارزش‌های ..

برخورد با اعتراضات مشتری هنگام خرید

برخورد با اعتراضات مشتری هنگام خرید | آیا لازم است به اعتراض خرید نداریم اصرار نفرمایید توجه کنیم؟ ممکن است من اهمیتی ندهم، ولی درمجموع بستگی به این دارد که شما چه محصولی را عرضه می‌کنید و می‌فروشید. دیل این اعتراض افراد روی سخن شرکت ها و مراکز تجار..

چرا اکثر ثروتمندان از خانواده های فقیر بوده اند؟

در ابتدای دوره آموزشی متخصصین ثروتمند گفتم که اکثر ثروتمندان و افراد موفق از خانواده های فقیر بوده اند. می دانید به چه دلیل؟ به این دلیل که در آنها میل و عطش زیادی برای ثروتمند شدن یا موفقیت وجود داشته است اما افرادی که در خانواده های متوسط به دنیا ..

اگر این ده ویژگی را دارید کارآفرین موفقی هستید

کارآفرینان برتر تافته‎ های جدا بافته ‎ای هستند که از خیلی جهات منحصر به فرد یوده و از افراد دیگر متمایزند. نوع شخصیت، فرهنگ و ماهیت وجودی آنها با دیگران تفاوتهای زبادی دارد. آنها قهرمانانی می باشند سرشار از عزم و اراده، پر تلاش و جاه طلب. کارآفرینا..
----------------------------
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.