افزايش مشتري و فروش بيشتر

۱,۳۴۳ بازديد

7 قانون فروش موفق

اکنون بیایید با هم نگاهی به این 7 قانون فروش موفق داشته باشیم و ببینیم که چرا اینقدر در دنیا سر و صدا کرده‌اند. این 7 قانون فروش موفق چه هستند؟ (بیشتر…)

چطور فروش محصولاتم را بیشتر کنم؟

یکی از ویژگی‌های فروشندگان برتر این است که تفکر بلند‌مدت دارند. به جای واکنش و پاسخ به آنچه هر روز در اطرافشان می‌گذرد، کمی عقب می‌ایستند و مانند فرمانده‌ای که میدان جنگ را بررسی می‌کند، (بیشتر…)

بهترین باورهای ثروتمندان درباره سرمایه گذاری

بهترین و زود بازده ترین باورهای ثروتمندان درباره سرمایه گذاری اگر فقط “ساختن یک باور” برای تغییر شرایط زندگی ات کافی باشد (بیشتر…)

باورهای اشتباه در فروش و بازاریابی محصولات

شناسایی مهم ترین باورهای اشتباه که در فروش و بازاریابی محصولات  وجود دارد. اولین باور اشتباه : معروفیت بسیار مهم است! خیلی‌ها فکر می‌کنند باید معروف باشند تا خوب بفروشند ولی این‌طور نیست. (بیشتر…)

خرید سانتافه آسانتر از خرید پراید است!!!

خرید سانتافه آسانتر از خرید پراید است!!! کسب یک صد میلیارد تومان آسان تر از کسب یک صد میلیون تومان است. (بیشتر…)

جدیدترین اصول تبلیغات برای میخکوب کردن مشتریان

جدیدترین اصول تبلیغات برای میخکوب کردن مشتریان جدیدترین اصول تبلیغ نویسی یعنی اینکه بتوانید با تبلیغ و بازاریابی مردم را وادار کنید که بنشینند و به شما توجه کنند. (بیشتر…)

چگونه عناوین پرفروش برای تبلیغات خود بسازیم؟

چگونه عناوین پرفروش برای تبلیغات خود بسازیم؟ مهم‌ترین بخش در ساخت تبلیغات چاپی، انتخاب عناوین پرفروش برای تبلیغات است. 95 درصد افراد تنها عنوان تبلیغات را می‌خوانند و اگر به اندازه کافی جذاب بود به سراغ متن تبلیغات می‌روند. (بیشتر…)

افزایش فروش با روش مقایسه سیب با پرتقال

تکنیک افزایش فروش با روش مقایسه سیب با پرتقال | توجیه قیمت اگر محصول یا خدمتی عالی داریم باید بتوانیم مخاطب را متقاعد کنیم تا از ما خرید کند؛ چون مطمئن هستیم این کار هم به نفع ما است و هم به نفع خودش. (بیشتر…)
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.